Известие

Collapse
No announcement yet.

проблеми след ремонт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблеми след ремонт

    Здравейте,колеги накратко след ревизията на главата и смяната блока (от 1.8 на 2.0)се появиха два проблема.Днес след като запали за пурви път след ремонта и поработи десетина минути ми направи впечатлени ,че маркучите за водата се понадуха в смисъл станаха твърди.В казанчето няма мехурчета но има доста налягане.Втория проблем е ,че май гори масло.При подаване на газ отзад пропушва леко синкав пушек.На цилиндрите е направен хонинг замерени са и буталата също.След меренето ми казаха ,че хлбината между цилиндъра и буталото е 0,07 при допуск 0,04до 0,059мм.Казаха ми ,че нямало да има проблем ако сложа нови сегменти ама май има.Какво ще ме посаветвате да направя и по двата въпроса благодаря предварително
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

  • #2
    Някой знае ли каква е дебелината на ризите при 1.7 и 2.0 моторите
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

    Comment


    • #3
      Това са размерите за 1.8 и 2.0. На 1.7 вътрешния е 83.4 мм. По спомен останалите размери с тези на 1.8 и 2.0 са еднакви, но не мога да се закълна в това.
      Attached Files
      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
      Мненията са като задниците - всеки си има!

      Comment

      Working...
      X